niedziela, 1 kwietnia 2012

SERIALE


Mój ulubiony serial kryminalny. Opowiada on o losach "Waszki", przestępcy podejrzanego o zabójstwo policjanta. Z biegiem czasu okazuje się, że został on wrobiony. Stara się on oczyścić z zarzutów na własna rękę. W Szukając winnego pomaga mu jego żona i przyjaciółka. Ta produkcja Patryka Vegi do końca trzyma mnie w napięciu, a zakończenie bardzo mnie zaskoczyło. Każdy fan tego typu seriali musi koniecznie go obejrzeć. 

Serial opowiadający o losach "Cichociemnych" w wojennej Warszawie. Wykonują oni misje zlecone przez dowództwo oraz  pomagają Żydom. Wspaniała scenografia i charakteryzacja sprawia, że wszystko wygląda jak w XX wieku. Bardzo ciesz mnie fakt, że gra tam Jakub Wesołowski, mój ulubiony aktor.




Zagubieni jest to serial o rozbitkach, którzy trafili na bezludną tajemniczą wyspę. Z biegiem czasu okazuje się, że zaczynają dziać się na niej rzeczy niezwykłe i tajemnicze. Pierwsze trzy sezony bardzo mi się podobały, lecz kolejne były już nudne i za bardzo bajkowe. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz