piątek, 23 marca 2012

Urodziny


      Dzisiaj obchodziłem moje 14 urodziny. Poranek zaczął się bardzo udanie. Domownicy składali mi życzenia i dawali różne upominki. Następnie poszedłem na imprezę z Przemkiem, ponieważ postanowiliśmy, że w tym roku razem będziemy obchodzić to święto. Zorganizowaliśmy przyjęcie w pizzerni w naszym mieście. Przyszli prawie wszyscy zaproszeni koledzy i koleżanki z kilkoma wyjątkami. Najpierw zastanawialiśmy się jaką pizzę wybrać. Był to bardzo trudny wybór, gdyż każda wyglądała smakowicie. Następnie wszyscy złożyli mi życzenia i dali drobne upominki takie jak: kostki do gry na gitarze, kupki, czekolady a nawet pluszowe misie. Gdy zjedliśmy już wszystko, poszliśmy na spacer gdzie rozmawialiśmy i opowiadaliśmy kawały. Po chwili łażenia po rynku znowu zgłodnieliśmy i poszliśmy na kolejną pizze. Do domu wróciłem bardzo szczęśliwy. Siadłem do komputera i wysyłałem podziękowania tym którzy złożyli mi życzenia przez internet. Tegoroczne urodziny bardzo mi się podobały już nie mogę się doczekać następnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz