poniedziałek, 30 stycznia 2012

Ostre granie


Wczoraj razem z moimi znajomymi wybraliśmy się na koncert pod tytułem "Ostre granie". Wszyscy bawiliśmy się doskonale słuchając dobrej muzyki. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie obecność naszego nauczyciela od informatyki. Baliśmy się że nie będzie dla nas miejsca, gdyż było ograniczenie do 100 osób, lecz jednak udało nam się wejść. Wystąpiły 4 kapele:
-"Knife in my heart" - czyli po Polsku "Nóż w moim sercu". Rozpoczęli oni koncert grając 3 Rockowe kawałki. Są oni początkującą kapelą jednak dobrze zapowiadają się na przyszłość. 
-"Insomnia"- Bardzo dobra kapela grająca Bluesa. Wykonali oni wiele swoich kawałków, przy których publiczność szampańsko się bawiła. Ich wokalistka obdarzona był pięknym niezwykłym głosem. Pomimo, że nie jestem do końca fanem takiej muzyki to jednak ich występ bardzo mi i moim znajomym się podobał.
-"Hellition"-  Według mnie najbardziej profesjonalny i utalentowany zespół grający Death Metal. Ich wokalista posiadał rzadki i unikalny growling, który w połączeniu z doskonałą grą zespołu dawał wspaniały efekt. Gitarzysta (syn pana który uczy nas grać na instrumentach) bardzo dobrze wykonywał trudne i skomplikowane solówki. Jestem z całą pewnością pewien, ze ten zespół w życiu jeszcze wiele osiągnie.
-"ADHD SYNDROM" - Po 3 wspaniałych koncertach przyszła kolej na gwiazdę wieczoru czyli "ADHD"  Grali oni jak to ja nazywam "Wieś metal" Bardzo podobały mi się ich śmieszne i zabawne teksty piosenek. Śpiewali oni głównie o polityce i codziennym życiu polskiej młodzieży. Tytuły ich utworów to np. "Donald i faceci w rajtuzach" oraz "ACTA srakta"  Nie obeszło się bez ostrych słów. W przerwach między piosenkami mówili oni bardzo ciekawe słowa o polskim rządzie i premierze typu ''Donald to h**" oraz wiele innych interesujących rzeczy ;)

Koncert bardzo mi się podobał, mam nadzieję że gmina częściej będzie organizować takie przedsięwzięcia. Zakończył on się koło godziny 22:00. Niestety odbył się w niedzielę, więc na następny dzień musiałem zaspany, prawie nieprzytomny pójść do szkoły :(

2 komentarze:

  1. a co pierwszy gitarzysta z Hellition SPIER*OLIŁ wszystkie trudne i skomplikowanie solówki???

    OdpowiedzUsuń
  2. Gościu cały wasz zespół i wszyscy gitarzyści byli super. Nie bulwersuj się ja po pierwsze się nie znam na muzyce a po drugie piszę to tylko dlatego że muszę na polski zaliczyć. Jak cię uraziłem to bardzo przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń